Subject: Teabenõue
From: "Sille Allikmets" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Aug 2024 14:26:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseameti esindajad!

Pöördun Terviseameti poole õigusteenuse osutamise raames korteriühistu
Tallinn, J. Poska tn 4 // J. Vilmsi tn 44 juhatusele. Sellest tulenevalt
olen tänulik, kui saan teada, kas Terviseamet on andnud kooskõlastuse
äriühingule Pansionaat Kose OÜ täiskasvanute hoolekandeasutusena
tegutsemiseks Tallinnas, aadressil J. Poska tn 4 // J. Vilmsi tn 44 asuvas
korterelamus.

Lugupidamisega

Sille Allikmets

Vandeadvokaat/Attorney-at-law

Partner

Registrikood 11227117
Pärnu mnt 18, 10141 Tallinn, Eesti/Estonia
Tel. üldnumber/switchboard + 372 66 88 647

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.aaviklaw.ee/> www.aaviklaw.ee

 <http://www.worldlink-law.com/> www.worldlink-law.com

The Law Firm Aavik & Partners is a Limited Company in Estonia and is a
member firm of World Link For Law, an international network of law firms
with offices in Amsterdam Barcelona Bergisch Gladbach Bolzano Boston
Brussels Bucharest Copenhagen Dresden Dubai Dublin Düsseldorf Edinburgh
Frankfurt Frederikshavn Guildford Hamburg Helsinki Hong Kong Innsbruck
Istanbul Kuala Lumpur Leeds Leeuwarden Limassol London Luxembourg Lyon
Melbourne Milan Modena Mumbai New Delhi New York Nice Oldenburg Paris
Prague San Francisco San Jose (Costa Rica) São Paulo Singapore Sofia St.
Louis Stockholm Stuttgart Sydney Taipei Tallinn Tel-Aviv Vaduz Walnut
Creek Warsaw Zurich

This message and any attachment are confidential and may be privileged or
otherwise protected from disclosure. It is for the exclusive use of the
intended recipient. If you are not the intended recipient you must not
copy this message or attachment or disclose, distribute or disseminate the
contents to any other person. In such case, please inform Advokaadibüroo
Aavik & Partnerid by sending an email or calling the sender of the message
and delete this message and any attachment from your system. Thank you.